Napi hackelés

Napi hackelés

Egy kis sql injection challenge

2021. január 24. - c3llenger

A héten az időm és energiám nagy része az sqlmap-pal való mélyebb barátkozással telt. Természetesen ennek eredménye meg fog jelenni itt a blogon is. De ma kicsit megtörve a sok olvasást és kutakodást, mert már amúgy is azt éreztem hogy nem létezik olyan oldal amin van sql injection illetve sqlmap és én még nem láttam, hogy keresek egy kis éles kihívást. Teszteljük magunkat!

Nem kellett sokat keresgélnem és rábukkantam a következő oldalra:
https://redtiger.labs.overthewire.org/

A level1 jelentem sikeresen teljesítve!

redtigerlabs.pngEgyelőre nem néztem hogy mennyire vannak fent erről megoldások, mert nem szeretném megszegni a szabályokat, de gyanítom hogy egy kis segítséget fogok adni mégha a konkrét megoldást nem is.

Próbáljátok ki bátran, ingyenes, egyszerű

ch3llenger

A bejegyzés trackback címe:

https://napihack.blog.hu/api/trackback/id/tr1816401176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása